10 Ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι !

Η εγγραφή στο γυμναστήριο είναι δύσκολη στις μέρες μας , από την άλλη όμως το καλοκαίρι έφτασε , είναι καιρός να φορέσουμε το μαγιό μας και να πάμε στις παραλίες . Πριν βάλουμε το μαγιό μας πρέπει να προετοιμάσουμε το σώμα μας . Για αυτό τον λόγο σας δείχνουμε 10 αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής που χρησιμοποιούν ταυτόχρονα τους μυς και τις αρθρώσεις για βελτίωση της μυικής αντοχής , τη δύναμη , την ισορροπία , την στάση του σώματος και την ευελιξία . Ένα πρόγραμμα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό για το σώμα καθώς και την προετοιμασία του σώματος για της καθημερινές δραστηριότητες .

 

[highlight]1 [/highlight]) Βαθιά καθίσματα , σκουώτ (squat)

askiseis sto spiti 1

 

Ο βασιλιάς των ασκήσεων , έτσι αποκαλούν αυτήν την άσκηση και δεν έχουν άδικο , ίσως η καλύτερη άσκηση που υπάρχει στο γυμναστήριο , γυμνάζει με φυσικό τρόπο τα πόδια , την πλάτη , τα χέρια , τους ώμους , σμιλεύει τους γλουτούς και προσφέρει την μεγαλύτερη λιποδιάλυση από οποιαδήποτε άλλη άσκηση .  Εκτελέστε 3 σετ των 10 επαναλήψεων . Με τον καιρό αυξήστε το βάρος την μπάλας .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτού του είδους ασκήσεως. Δεν προτείνεται σε κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα γόνατα του καθώς είναι ιδιαίτερα απαιτητικό![/box]

[highlight]2[/highlight] ) Ανάβαση σκαλοπατιών με βάρη

askiseis sto spiti 2

 

Μια πολύ διασκεδαστική άσκηση ,  γυμνάζει εξαιρετικά τα πόδια ( δικέφαλους , τρικέφαλους , γλουτούς ) , τους κοιλιακούς και τα χέρια , επίσης θα βοηθήσει την καρδιαγγειακή υγεία σας .

Κάντε 10 επαναλήψεις .

[highlight]3[/highlight] ) Ισορροπία με βάρη

askiseis sto spiti 3

 

Αυτή η άσκηση βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό , καθώς ενισχύει την πάνω , την μέση και το κάτω μέρος της πλάτης , τους γλουτούς , τους ώμους και τα πόδια .

Κάντε 10-15 επαναλήψεις για κάθε πόδι .

[highlight]4 [/highlight]) Διαγώνια με μπάλα γυμναστικής

askiseis sto spiti 4

 

Αυτή η άσκηση λειτουργεί όλους τους μυς – χέρια , πόδια , ώμους – όπως ακριβώς κάνετε όταν θέλετε να πιάστε κάτι ψηλά από την ντουλάπα, στην αρχή προτιμήστε μπάλα με μικρό βάρος και με τον καιρό αυξήστε το .

Κάντε 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

[highlight]5[/highlight] ) Κάθισμα με βαράκια

askiseis sto spiti 5

 

Αυτή η άσκηση βελτιώνει τη στάση του σώματος , ενισχύει την στάση των μυών του πάνω μέρος της πλάτης και της μέσης , τους ώμους και τα χέρια , επίσης τονώνει και ενδυναμώνει τα πόδια και βελτιώνει την ευελιξία του ισχίου σας .

Κάντε 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι .

[box type=”warning” ]Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτού του είδους ασκήσεως. Δεν προτείνεται σε κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα γόνατα του καθώς είναι ιδιαίτερα απαιτητικό! [/box]

 [highlight]6[/highlight]) Σήκωμα του γονάτου , άνοιγμα χεριών με βαράκια

askiseis sto spiti 6

 

Αυτή η άσκηση βελτιώνει την ισορροπία , καθώς ενισχύει και τονώνει τους ώμους  , επίσης ενδυναμώνει τα πόδια , για αρχή προτιμήστε βαράκια λίγων κιλών και με τον καιρό αυξήστε .

Κάντε 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι .

[highlight]7[/highlight] ) Push ups με σηκωμένο το πόδι

askiseis sto spiti 7

 

Αυτή η άσκηση δυναμώνει το στήθος , τους ώμους , τα χέρια (κυρίως τους τρικέφαλους) , τους μυς του κορμιού και τους γλουτούς  σας .

Κάντε 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι .

[box type=”warning” ]Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτού του είδους ασκήσεως. Δεν προτείνεται σε κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα γόνατα του καθώς είναι ιδιαίτερα απαιτητικό![/box]

[highlight]8[/highlight] ) Περιστροφή του κορμιού με μπάλα γυμναστικής

askiseis sto spiti 8

 

Αυτή η άσκηση βελτιώνει την αντοχή και τον συντονισμό όλων των μυών του κορμιού και σφίγγει την μέση , για αρχή προτιμήστε μπάλα χαμηλών κιλών και με τον καιρό αυξήστε .

Κάντε 15 επαναλήψεις για κάθε πλευρά .

[highlight]9[/highlight] ) Γέφυρα με σήκωμα του χεριού

askiseis sto spiti 9

 

Αυτή η άσκηση ενισχύει τα χέρια , τους ώμους , την πλάτη , τους γλουτούς και τα πόδια καθώς και τους μύς του κορμιού .

Κάντε 15 επαναλήψεις για κάθε πλευρά .

[box type=”warning” ]Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτού του είδους ασκήσεως. Δεν προτείνεται σε κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα γόνατα του καθώς είναι ιδιαίτερα απαιτητικό![/box]

[highlight]10[/highlight] ) Δυναμική σανίδα

askiseis sto spiti 10

 

Αυτή η άσκηση τεντώνει κάθε μύ στο σώμα . Αν και είναι δύσκολη άσκηση είναι ιδανική για να τελειώσετε την γυμναστική σας .

Κάντε 10 επαναλήψεις .

Photos credited to :  Sheknows

Truewoman

Λατρεύω την μόδα και το styling και είμαι κυριολεκτικά εθισμένη στο nail art και σε οτιδήποτε έχει σχέση με παπούτσια . Το Truewoman.gr δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη και μεράκι για να μοιραστώ όλα τα μυστικά της μόδας , των diy , των νυχιών και της γυναικείας ομορφιάς με όλες τις γυναίκες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα .