Home / ΜΑΛΛΙΑ / 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά
υγιή μαλλιά

10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Με την σωστή διατροφή μπορούμε να βελτιώσουμε την ανάπτυξη  , την υφή , την λάμψη και την συνολική υγεία των μαλλιών . Εμείς έχουμε επιλέξει της τοπ 10 τροφές για υγιή μαλλιά και είναι όλα πολύ εύκολο να τα εντάξουμε στην διατροφή μας .

1) Σολομός

isolated salmon 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Υπάρχει σίγουρα ένας πολύς καλός λόγος που ο σολομός βρίσκετε στην κορυφή της λίστας μας , είναι γεμάτος σε πρωτεΐνες , σίδηρο , ω-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Β12 . Αυτό σημαίνει πως προσθέτη λάμψη , βοηθάει στην πρόληψη της ξηροδερμίας  και βελτιώνει την ανάπτυξη των μαλλιών και γενικά είναι μια τροφή θαύμα για τα μαλλιά .

2) Αυγά

isolated egg 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Τα αυγά είναι πλούσια σε βιοτίνη  η οποία είναι μια βιταμίνη Β απαραίτητη για την υγεία των μαλλιών και  την τριχοφυΐα   , επίσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο το οποίο μεταφέρει οξυγόνο στους θύλακες των μαλλιών .

3) Ξηροί καρποί

isolated almond 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Τα αμύγδαλα , τα πεκάν , τα κάσιους και τα καρύδια περιέχουν όλα ψευδάργυρο ο οποίος ελαχιστοποιεί την τριχόπτωση . Τα καρύδια περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία στην ενίσχυση της λάμψης και στην πληρότητα των μαλλιών .

 4) Φρούτα με έντονα χρώματα

isolated strawberry 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

 

Μάνγκο , φράουλες , ακτινίδια ανανάς και ροδάκινα είναι όλα πλούσια σε βιταμίνη C απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου που δίνει δομή στα μαλλιά .

5) Γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά

isolated open yogurt 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Εκτός απο την βιταμίνη Α και Β-5  περιέχουν ασβέστιο το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών , επίσης περιέχουν καζεΐνη και ορό γάλακτος (whey) τα οποία εμποδίζουν την ξηροδερμία .

6) Γλυκοπατάτες

isolated sweet potato 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Εδώ μιλάμε για την β-καροτίνη . Αυτή η αντιοξειδωτική βιταμίνη μετατρέπετε σε βιταμίνη Α στο σώμα και η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την για την ανάπτυξη των κυττάρων . Καλό είναι να γνωρίζουμε πως η έλλειψη βιταμίνης Α  συχνά οδηγεί σε θαμπό και ξηρό δέρμα το οποίο στην συνέχεια δημιουργεί την πιτυρίδα .

7) Πράσινα λαχανικά

isolated broccoli 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να τρώμε πράσινα λαχανικά ένας από αυτούς είναι ότι κάνει πολύ καλό στα μαλλιά μας . Το σπανάκι , το μπρόκολο και το λάχανο είναι όλα κύριε πηγές των βιταμινών Α και C . Αυτές οι βιταμίνες βοηθούν στην παραγωγή σμήγματος ένα λάδι του τριχωτού της κεφαλής μας που λειτουργεί ως φυσικό μαλακτικό .

8) Στρείδια

isolated oyster 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Ξέρω ότι είναι εντελώς γλοιώδεις και ότι πολλές δεν τα προτιμάτε αλλά είναι γεμάτα με ψευδάργυρο , ο οποίος βοηθάει στην ανάπτυξη των μαλλιών . Τα χαμηλά επίπεδα ψευδάργυρου οδηγούν σε αργή ανάπτυξη των μαλλιών  πιτυρίδα ακόμα και τριχόπτωση .

9) Φακή

isolated lentil 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Οι φακές είναι ένας πολύ καλός τρόπος να πάρουμε ψευδάργυρο , βιοτίνη και σίδηρο τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία των μαλλιών , επίσης το σίδηρο συμβάλλει στην ενίσχυση και στην ταχύτητα της ανάπτυξης  την μαλλιών .

10) Πουλερικά

isolated chicken 10 σουπερ τροφές για υγιή μαλλιά

Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες , ψευδάργυρο , σίδηρο και βιταμίνες Β τα οποία βελτιώνουν την αντοχή των μαλλιών .

 

About Truewoman

Λατρεύω την μόδα και το styling και είμαι κυριολεκτικά εθισμένη στο nail art και σε οτιδήποτε έχει σχέση με παπούτσια . Το Truewoman.gr δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη και μεράκι για να μοιραστώ όλα τα μυστικά της μόδας , των diy , των νυχιών και της γυναικείας ομορφιάς με όλες τις γυναίκες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

236 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>